Juguem a jocs de taula

15.04.2020

Una de les coses que podem fer també aquests dies es jugar a jocs de taula amb la família, quan hi volíem jugar no podíem perquè no teníem temps però ara sí que en tenim per donar i per vendre.

Aquests dies a casa meva juguem un o dos cops a la setmana, és una maners d'entretindre'ns, passar-nos-ho bé i aprendre jocs nous. Els jocs que m'agraden més son el Cluedo, que tracta d'anar a diferents llocs de la casa del tauler anant recollint pistes per tal de saber qui és l' assassí, l'Ubongo, que consisteix en fer una sèrie de tangrams en un temps determinat, el jugador que aconsegueix fer-ne més pot obtenir més diamants i guanya el jugador que te més diamants d'un sol color, i el meu preferit són les cartes. Amb les cartes es poden jugar a molts jocs com per exemple, el Cinquet, la Brisca, l'Escombra, el Tutti, el Conti, el Set i mig o el Solitari.

La veritat és que aquests dies he après jocs nous que no coneixia, i sobretot m'agrada perquè fem competicions amb la meva germana a veure qui guanyava més cops.


INFORMACIÓ DE L'ENERGIA

EL 15 d'abril el preu mitjà de l'electricitat va ser de 0,07755€, l'hora més barata va ser de 16:00-17:00 i la més cara de 21:00-22:00. Un 51,2% de l'energia que es va consumir va ser renovable i un 48,8% no renovable.

Aina Rodié
Todos los derechos reservados 2020
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar