El meu dia a dia

02.04.2020

Ja portem gairebé tres setmanes aquí i, no ens enganyem, al final aixó tampoc és tan estresant, la primera i la segona setmana si que no m'agradava gens però ara no està tant malament.

A casa ens hem posat un horari, vaig a dormir sobre 2/4 d'onze i m'aixeco sobre les 9. Al matí faig una estona de deures i lectura. Després de dinar miro alguna serie i també em poso una estona a treballar. Cap a les 7 de la tarda és l'estona que amb la família juguem a jocs de taula o sinó faig esport.

També parlo sovint amb les amigues, parlem per whatsup i fem videotrucades. M'agrada parlar amb elles per veure-les i explicar-los-hi el que faig. 

Aquests dies he après a fer plats nous, busquem el dia abans una recepta i provem de fer-la, no havia provat massa això de cuinar, i m'està agradant. Hem fet llenties al curry amb llet de coco, mouse de patata amb un ou poché, mouse d'advocat, galetes de xocolata, pastís de pastanaga, etc. Tinc ganes de tornar-les a veure i de tornar a l'institut perquè tot torni a ser com abans. 


INFORMACIÓ DE L'ENERGIA

El 2 d'abril el preu mitjà de l'electricitat va ser de 0,0847€, l'hora més barata va ser de 16:00-17:00 i la més cara de 07:00-08:00. Un 42,1% de l'energia que es va consumir va ser renovable i un 57,9% no renovable.


Aina Rodié
Todos los derechos reservados 2020
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar