Un Sant Jordi diferent

23.04.2020

Avui és Sant Jordi i, tot i que estem confinats, a casa meva l'hem continuat celebrant. Hem comprat llibres a la Caselles i ens els han portat a casa, jo m'he comprat el llibre La noia invisible de Blue Jeans , espero que m'agradi. També hem guarnit el balcó amb una senyera i una rosa que vam fer amb cartró. Ha quedat força bonic.

És un dia ben estrany, perquè sempre per Sant Jordi anàvem a passejar pel carrer Major i miràvem llibres i en compràvem,  també venéiem roses amb el Cau, anàvem a casa els avis a portar-los-hi una rosa i un llibre.  Avui tot això no ho hem pogut fer.

Per les xarxes tothom a penjat fotos de roses que han fet a casa, al telenotícies han sortit balcons tots decorats de roses i dracs, també corals que s'han ajuntat per cantar tots junts i a l'Institut també han penjat al moodel totes les activitats que hem anat fent aquests dies per Sant Jordi.

Diuen que el 23 de juliol celebrarem Sant Jordi, tot i que jo no ho tinc massa clar ja que vol dir molta gent junta a la vegada i no se si això ens ho deixaran fer, tant de bo que si!

INFORMACIÓ DE L'ENERGIA

El 23 d'abril el preu mitjà de l'electricitat va ser de 0,07705€, l'hora més barata va ser de 14:00-15:00 i la més cara de 00:00-01:00. Un 48'1% de l'energia que es va consumir va ser renovable i un 51'9% no renovable.


Aina Rodié
Todos los derechos reservados 2020
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar