1r mes

11.04.2020

Ja portem un mes a casa i la veritat és que al final no se m'ha fet tan pesat com esperava que fos però vaja, últimament estic fent el mateix gairebe cada dia. Per exemple, faig videotrucades amb les amigues durant hores, treballo, faig esport, prenc el sol, pinto i dibuixo, jugo a jocs de taula amb la família i cuino.

Tot i que segueixo amb la mateixa rurtina cada dia, he provat de fer noves activitats com brodar dibuixos en teles i fer bijuteria. Quan vaig provar de brodar no em va sortir massa bé i vaig decidir que ho deixava perquè per més que ho intentés em sortia un desastre; pero s'ha de provar de fer de tot. I fa dos dies que va ser quan vaig començar a fer bijuteria. M'agradar bastant i a més a més s'hem dona bé tot i que encara he de millorar. De moment he fet quatre parells d'arracades, dos collars i unes quantes polseres. Se que no és gran cosa però per alguna cosa es comença no? A més, com que tenia tot el material necessari: perles, pedretes, filferros, anelles, alicates, tanques de collars i d'arracades i mil coses més... he pogut realitzar algunes de les joies que podeu veure a les imatges.


INFORMACIÓ DE L'ENERGIA

L'11 d'abril el preu mitjà de l'electricitat va ser de 0,08575€, l'hora més barata va ser de 17:00-18:00 i la més cara de 00:00-01:00. Un 39,4% de l'energia que es va consumir va ser renovable i un 60,6% no renovable.

Aina Rodié
Todos los derechos reservados 2020
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar